Persoonlijke E-mailMarketing
Kom in contact met uw doelgroep
De ideale combinatie van diensten
De onderscheidende kracht van een Personal Sales Assistant (PSA) is de combinatie van diensten waarmee gewerkt wordt. Een onderdeel hiervan is Persoonlijke E-mailmarketing (PEM). Uw PSA kan daarmee gemakkelijk leads nabellen. Met PEM wordt, zoals het begrip al zegt een persoonlijke e-mail gestuurd naar uw doelgroep. Het doel daarvan is om uw bedrijf te introduceren bij uw doelgroep om zo interesse op te wekken en daaruit leads te genereren.
Persoonlijk door de data van DATA-collectief
Met de meest actuele data uit het databestand van DATA-collectief kiest u heel gericht uw doelgroepselectie. Naast dat u hiermee toegang krijgt tot de bedrijfsgegevens, heeft u ook toegang tot de contactpersonen die bij deze bedrijven horen. Met deze data kunt u gemakkelijk een persoonlijke e-mailmarketing opstellen. Zo kunt u een persoonlijke aanhef gebruiken op voor- en/of achternaam en kunt u er voor kiezen om de bedrijfsnaam te integreren in de tekst. Op die manier stuurt u persoonlijke e-mails naar uw doelgroep.
Warme leads met Website-Leads
Naast dat u uw bedrijf introduceert, is het doel van PEM ook om leads te genereren. Hier komt Website-Leads bij kijken. Met Website-leads krijgt u inzicht in de bezoekers van uw website, waarbij u het surfgedrag van uw bezoekers ziet. In combinatie met PEM (waarin u een link naar de website zet) en de data uit het DATA-collectief ziet u wie van de personen die u heeft gemaild, heeft doorgeklikt vanuit die mail. Dit noemen we warme leads omdat u nu weet wie interesse in uw aanbod heeft getoond. De PSA belt deze warme leads na en kan zeer doelgericht het gesprek aangaan. Zo hoeft u alleen nog te wachten op de door uw PSA gemaakte afspraken.
Het doel van Persoonlijke
E-mailmarketing
Het doel van een Persoonlijke E-mailmarketing is om voor uw bedrijf meer naamsbekendheid te genereren en om warme leads binnen te halen. Maar hoe doe je dat succesvol? Hieronder benoemen we wat belangrijke aspecten die uw PEM tot een succes zullen maken.
Persoonlijke gegevens van uw doelgroep: Door de data uit het DATA-collectief kunt u gemakkelijk de gegevens van de contactpersonen uit uw doelgroep gebruiken om een gepersonaliseerde mail te versturen. Zo kunt u de aanhef personaliseren op voor- en/of achternaam en kunt u er ook voor kiezen om de bedrijfsnaam te integreren in de tekst en/of onderwerpregel van de mail.
De kracht van herhaling: Om naamsbekendheid te genereren is het doel 4 tot 10 mailingen te versturen in 6 maanden. In het eerste mailtje doet u een aanbod en u kunt met het tweede mailtje een reminder versturen. Daarna zijn er nog een aantal contactmomenten met als doel om bedrijven nieuwsgierig te maken.
Call to actions: Het is belangrijk dat de lezer een call to action heeft in de mail. Dit betekent dat je de ontvanger aanspoort om iets te doen in uw mail; denk hierbij bijvoorbeeld aan een link naar uw website. Zo kan de geïnteresseerde lezer meer informatie vinden. Door middel van Website-Leads kunt u dan weer zien wie er precies heeft doorgeklikt in uw mailing en dus interesse heeft getoond. Op die manier krijgt u warme leads binnen.
U kunt er ook voor kiezen om u te onderscheiden en gebruik te maken van andere technieken. Lees meer.
Bent u enthousiast en start u graag met uw eigen persoonlijke e-mailmarketing? Hieronder vindt u verschillende pakketten waaruit u kunt kiezen. Kies het pakket waar u voor wilt gaan en vraag een offerte aan. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!
Bent u enthousiast en start u graag met uw eigen persoonlijke e-mailmarketing? Hieronder vindt u verschillende pakketten waaruit u kunt kiezen. Kies het pakket waar u voor wilt gaan en vraag een offerte aan. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!
- 2.500 emailadressen
- Dagelijkse actualisatie
- Verzenden 2.500 persoonlijke e-mail
- 50 Website-Leads
- € 555,- per maand
- 5.000 emailadressen
- Dagelijkse actualisatie
- Verzenden 5.000 persoonlijke e-mail
- 100 Website-Leads
- € 735,- per maand
- 7.500 emailadressen
- Dagelijkse actualisatie
- Verzenden 7.500 persoonlijke e-mail
- 150 Website-Leads
- € 835,- per maand
- 10.000 emailadressen
- Dagelijkse actualisatie
- Verzenden 10.000 persoonlijke e-mail
- 200 Website-Leads
- € 900,- per maand
Brons
2.500 e-mailadressen
Doelgroep bepaling
CRM
Installatie & configuratie
Rapportage dashboard
Dagelijkse actualisatie
Op bedrijven & contactpersonen
Uitdienst Alert
Persoonlijke e-mail
Opmaak & handelingen
Verzending 2.500 e-mails
50 Website-Leads
Traceren van bezoekers
€ 555,- p.m.
Zilver
5.000 e-mailadressen
Doelgroep bepaling
CRM
Installatie & configuratie
Rapportage dashboard
Dagelijkse actualisatie
Op bedrijven & contactpersonen
Uitdienst Alert
Persoonlijke e-mail
Opmaak & handelingen
Verzending 5.000 e-mails
100 Website-Leads
Traceren van bezoekers
€ 735,- p.m.
Goud
7.500 e-mailadressen
Doelgroep bepaling
CRM
Installatie & configuratie
Rapportage dashboard
Dagelijkse actualisatie
Op bedrijven & contactpersonen
Uitdienst Alert
Persoonlijke e-mail
Opmaak & handelingen
Verzending 7.500 e-mails
150 Website-Leads
Traceren van bezoekers
€ 835,- p.m.
Platina
10.000 e-mailadressen
Doelgroep bepaling
CRM
Installatie & configuratie
Rapportage dashboard
Dagelijkse actualisatie
Op bedrijven & contactpersonen
Uitdienst Alert
Persoonlijke e-mail
Opmaak & handelingen
Verzending 10.000 e-mails
200 Website-Leads
Traceren van bezoekers
€ 900,- p.m.
Bestaat uw potentiële doelgroep uit meer dan 10.000 bedrijven? Neem contact met ons op: 0800-772 776 3.
Verzending e-mails:
1e maand 2x verzending daarna iedere maand 1x verzending
Overeenkomst:
12 maanden
Facturatie:
Per maand
Bestaat uw potentiële doelgroep uit meer dan 10.000 bedrijven? Neem contact met ons op: 0800-772 776 3.