30 oktober 2015

Uw Personal Sales Assistant

Wilt u…

  • Meer klanten werven en de klantenbinding verbeteren?
  • Veel nieuwe afspraken die converteren?
  • Altijd beschikking over de meest actuele bedrijfsgegevens?
  • Een commercieel verkooptalent ter uitbreiding van uw team?

Dan bent u toe aan uw eigen Personal Sales Assistant!

Geen tijd voor acquisitie?

Uw Personal Sales Assistant (PSA) neemt u de volledige marktbenadering uit handen. Zij ondersteunt u één op één in uw acquisitie en genereert een constante stroom aan afspraken (=verkoopkansen!). Daarnaast kan zij de opt-ins voor uw e-marketing verzorgen (volgens de geldende wettelijke normen) en houdt zij bij wanneer voor u belangrijke personen van functie wisselen of uit dienst gaan. Zij haalt interessante prospects binnen en noteert vervolgafspraken via Outlook meteen in uw agenda. Benaderde bedrijven die ‘nee’ verkopen, gaan dankzij de alertfunctie in het
DATA-collectief niet verloren: zodra een persoon van functie wisselt of uit dienst gaat, waagt uw PSA meteen een nieuwe poging.

Tot 75% besparing ten opzichte van een regulier callcenter

psa-ebookEen traditioneel callcenter belt uw lijst van 2.000 bedrijven af en verstrekt u de resultaten, samen met een stevige rekening voor 300 bel-uren of per gemaakte afspraak.  PSA-professional kiest er juist voor om minder te bellen met minstens hetzelfde resultaat. Dat bereiken wij dankzij de inzet van moderne technieken. Hierdoor is professionele acquisitie binnen het bereik van de ZZP’er en het MKB gekomen en kan het grootbedrijf slimmer en efficiënter haar markt bewerken.

Tot 75% besparing ten opzichte van een regulier callcenter… Maar hoe dan?
Bekijk het hier!

Aantrekkelijk alles-in-één tarief

Naast het aantrekkelijke uurtarief van de PSA, geldt ook een aantrekkelijk alles-in-één-tarief voor de volgende onderdelen:

  • De mogelijkheid om leads te genereren uit uw website
  • Altijd actuele bedrijfsgegevens beschikbaar door directe koppeling met het DATA-collectief
  • Gebruik van het alertsysteem bij wijziging van contactpersoon gegevens in uw doelgroepselectie
  • Het uitluisteren en bijhouden van uw Social Media
  • Gebruik van moderne technieken