10 december 2015

Kostenbesparing: tot 75% goedkoper dan een callcenter inhuren

Wat is het verschil tussen PSA-Prof en een regulier callcenter?

Wilt u een callcenter inhuren? Een traditioneel callcenter belt uw lijst van 2.000 bedrijven af en verstrekt u de resultaten, samen met een stevige rekening voor 300 bel-uren of per gemaakte afspraak. PSA-professional kiest er juist voor om minder te bellen met minstens hetzelfde resultaat. Hoe we dat precies doen en hoe u hiermee uw voordeel kunt halen, leest u in de whitepaper die u hier kunt downloaden.

PSA-Professional is nummer één in commerciële dienstverlening. Wij zorgen graag voor meer omzet en meer nieuwe klanten in minder tijd.
Hoe we dat doen? Met behulp van een Personal Sales Assistant (PSA) en de inzet van moderne technieken. Dit betekent dat wij uw doelgroep eerst filteren op warme leads alvorens wij gaan bellen.

Hoe doen we dat dan?
Met een compleet nieuwe formule op het gebied van sales & acquisitie! De inzet van een PSA zorgt voor zowel een omzetgroei op korte termijn als een constante stroom van nieuwe potentiële klanten. De garantie op deze blijvende groei maakt PSA-professional uniek!

Uw kostenbesparing: tot 75% goedkoper dan een callcenter inhuren!

Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek!

Kostenbesparing: tot 75% goedkoper dan een callcenter inhuren
4.8 (95%) 20 votes